کتاب٬ دریچهی آگاهی.
من بیشترِ دانستههام رو دربارهٔ مسائلِ مختلفْ از «کتاب» آموختم. بنظرِ من کتابْ بهترین معلمِ انسانهاست و البته برای اینکه کتابخون بشیم باید از کتابهایِ مناسب آغاز کنیم. بهترین کار اینه که از تجربیات دیگران استفاده کنیم. من میکوشم در این زمینه تا جایی که میتونم فعالیت کنم.
در آینده میکوشم که Pdf و کتابهایی رو که میخونم و یا خوندنی میبینیم٬ معرفی کنم.
امیدوارم از این راه تونسته باشم کمی به ترویجِ فرهنگِ کتابخونی کمک کردهباشم.
ببینیم چه میشه!
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲ ب.ظ توسط امیرحسین
|
درود بر شما بازدیدکنندهی گرامی.